V ospredje 4: pionirke slovenske arhitekture, gradbeništva in oblikovanja

Pionirke slovenske arhitekture in oblikovanja 4 
Osnovna šola in športna dvorana Ilirska Bistrica, 1980 in 1984, Rotija Badjura, foto: Zasebni arhiv Rotije Badjura 
Miza Lili, 1975, Tatjana Coloni, foto: Zasebni arhiv Tatjane Coloni 
Vrt Dobovišek, Krakovsko predmestje, Ljubljana, 1994–, Breda Dobovišek, foto: Zasebni arhiv Brede Dobovišek 
Vrt družine Kunej, Gornja Radgona, okoli 1936, Ilse Fischerauer, foto: Zasebni arhiv Tanje Simonič Korošak 
Prenova in revitalizacija ljubljanskega gradu, 1969–, Majda Kregar, foto: Arhiv biroja Ambient 
Oprema za dnevno sobo, nekdanja družinska hiša Neřima, Ljubljana, 1940–1941, Majda Neřima, foto: Zasebni arhiv družine Neřima 
Jedrska elektrarna Krško, 2018, Edita Sovinc, foto: Arhiv Jedrske elektrarne Krško 
Trgovinski center v Velenju, 1965, Nives Starc Bežan, foto: Janez Lajovic, Jugoslovanski natečaj za urbanistično in projektno rešitev trgovinskega centra v Velenju, Sinteza, 2, 1965, str. 87 
Naslovnica knjige Vrednotenje stavbnih zemljišč, 1997, Maruška Šubic Kovač, foto: UIFS ZRC SAZU 
Ovitek za knjigo Hugo A. Bernatzik, Owa Raha, Dunaj 1936, Jela Vilfan, foto: Arhiv Republike Slovenije 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vabimo vas na odprtje razstave V ospredje IV: pionirke slovenske arhitekture, gradbeništva in oblikovanja, ki bo v ponedeljek, 4. marca 2019, ob 19. uri v galeriji Dessa.

 

Arhitekturna razstava V ospredje: pionirke slovenske arhitekture, gradbeništva in oblikovanja 4, ki sta jo v sodelovanju z galerijo DESSA pripravila Center arhitekture Slovenije in Umetnostnozgodovinski inštitut Franceta Steleta ZRC SAZU, nadaljuje niz razstav, katerih namen je strokovni in širši javnosti predstaviti pomemben del »anonimne« in zamolčane slovenske in evropske kulturne dediščine 20. stoletja. Predstavljena so dela desetih ustvarjalk, dejavnih na področju arhitekture, notranjega in industrijskega oblikovanja, krajinske arhitekture, urbanizma in gradbeništva, torej v poklicih, ki so/veljajo za tradicionalno moške. Tokrat so poleg predvojnih in prvih povojnih ljubljanskih diplomantk predstavljene tudi tiste, ki so študij zaključile v tujini.

Fotografije Blaž Jamšek